ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ

ღღღ فانوس دلهای دریایی ღღღ
این وبلاگ (فانوس )فقط برای نورانی کردن دلهای دریایی شما دوستان می باشد و جنبه دیگری ندارد.
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فانوس دلهای دریایی و آدرس aminkhodamam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من همون دیوونه ایم که هیچوقت عوض نمیشه...!!


همونی که همه باهاش خوشحالن اما کسی باهاش نمی مونه...!!


همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اما همه ناراحتش میكنن...!!


همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تكیه گاهی نیست...!!


من همونــــــم




نظرات شما عزیزان:

Zeinab
ساعت12:38---17 آبان 1391
سلام
درست میشه غصه نخور!
اصلا زیاد هم بش فکر نکن!


دختران دریـــا
ساعت23:20---15 آبان 1391
دیگر هیچ انتظاری از کسی ندارم...!

و این نشان دهنده قدرت من نیست...

مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است!!!



دختران دریا
ساعت23:15---15 آبان 1391
سکوت که میکنـــم میگویی خــداحافـظ

لطفا دیگر سکوتـــهایم را تفسیر نکن

اگر می توانستــی معنی آنــها را بفهمی،

کارمان به خـــداحافظــی نمیکشید


ســـلام ...
نوشته ی قشنگ و احساس شدنی بود
موفق باشی


hengameh
ساعت19:20---15 آبان 1391
بـــــاران غم پاییز است

بــــاران نم اشک چشمه ی پاییز است

این سیل که میبینی روان است به هر سوی

اشـــــک غـــم عشق دل دیوانــــــــه ی پاییز است...


Mohsen
ساعت18:35---15 آبان 1391
ميزي براي كار
كاري براي تخت
تختي براي خواب
خوابي براي جان
جاني براي مرگ
مرگي براي ياد
يادي براي "سنگ"
اين بود زندگي


Mohsen
ساعت18:33---15 آبان 1391
خيلي خيلي به دلم نشست....

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:02---15 آبان 1391
خیلی زیبا بود.
هم عکس اش و هم متنش !


دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت13:06---15 آبان 1391
یک لحظـه گـوش کـن خـــدا ؛
جـدی میگــم
نه شکوه است نه گلایه
در این دنــیا . . .
حــالِ خــیلی هـا اصـلا خـوب نیـست!
یـک دسـتی بـه زندگیـشان بکـش
لـــــــــــــــــــــــــــ ـطفا


مهرسان
ساعت10:24---15 آبان 1391
 تویی که هر روز دلت کسی را میخواهد....!؟ میدانم هنوز کودکی ،
عروسکت را آورده ام
تا از این پس.... دلت هوای بازی با کسی را نکند


kimia
ساعت0:34---15 آبان 1391

رفت تنهایی، آمد جای آن یک عشق آسمانی
شکست شیشه غمها،شد روزگارم مثل آن روزها،روزهایی که با تو بودم و تو در کنارم،
مگر اینکه این روزها تنها از درد دلتنگی بنالم!
ناله های من نیز همراه با نفسهای دلتنگیست
این حال و هوایی که در من میبینی همیشگیست،
همین یک ذره غباری هم که بر روی دلم نشسته از خستگی لحظه های دوریست.
نه در رویاهایم تو را سوار بر اسب سفید میبینم نه مثل پرنده در آسمانها ،
من تو را بی رویا ،همینجادر کنار خودم میبینم،
که نشسته ای بر روی پاهایم، خیلی خوب فهمیده ای که چقدر دوستت دارم
من تو را دارم ،فقط تو را
تا به حال دیده بودی دیوانه ای همچو من را؟
چند لحظه به وسعت تمام لحظه ها، نگاهت میکنم و همین میشود که من تو را حس میکنم
یک احساس بی پایان که تو را در بر گرفته و درونم را از عطر حضور عاشقانه ات پر کرده
تویی قبله راز و نیازهایم ، دستانت را به من سپرده ای و گرم شده دستهایم…
تو اینجا هستی و من همانجا ، احساس میکنی تپشهای قلب من را؟
یک عمر ، یک دنیا احساس را بر روی دوشم میکشانم تا برسم به جایی که هنوز هم خستگی در تنم نباشد ، آنقدر عاشق باشم که هنوز همه وجودم گرم باشد ، تو در قلبم باشی و من دیوانه ات باشم.
تا همینجا همین خط،بگذار آخر خطمان را نشانت دهم
آخر خط ما یک نقطه چین است…
میخواهم همه بدانند که عشقمان ابدی است…


kimia
ساعت0:29---15 آبان 1391
خـوب مـن!
سیـب را چیــدم تـا ببـینـی تــو را می خواهـم نـه بـهشـت را
.
.
.
.
.
ايناي كه نوشتي حرف دل منه........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 15 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 1:2 ] [ امین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

می خواهی بزاری بر ی ببینی بعد تو من با کسه دیگه ایم یا فقط تو کف توام؟
امکانات وب